Vacature
ICT Helpdesk medewerker
Omschrijving

Als ICT Helpdesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor support vragen van onze gebruikers. Jij zorgt er voor dat eerstelijns werkzaamheden correct worden uitgevoerd en geregistreerd, daarnaast is het jouw verantwoordelijkheid storingen te signaleren en te voorkomen. Door jouw uitgebreide kennis van IT, telecom en een klantgerichte houding weet jij gebruikers snel gerust te stellen.

Wat ga je doen?
  • Het eerste aanspreekpunt voor support vragen van onze klanten
  • Het beheren en verwerken van tickets
  • Oplossen van 1e lijn storingen
  • Aanpassingen doorvoeren binnen Office 365
  • Ondersteunen en adviseren van klanten op ICT gebied
  • Documenteren
  • Indien noodzakelijk, ondersteuning binnen projecten
  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig terugkoppelen van de voortgang van projecten aan de ICT Service Coördinator
  • Terugkoppeling van verloop tickets aan ICT Service Coördinator
  • Registratie van werkzaamheden/uren in Syntess
  • ICT Service Coördinator inschakelen bij escalaties
  • Bijhouden van ICT ontwikkelingen, kennis up-to-date houden
  • Contact met klanten
  • Verrichten van 1ste lijn I(C)T werkzaamheden voor klanten
Wat heb je nodig?
  • Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau in de richting ICT
  • Aangevuld met cursussen op het gebied van I(C)T (onder andere / bijvoorbeeld MCSA, MCSE ITIL)
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt kennis van verschillende besturingssystemen, Software, ICT netwerken, hardware (Pc’s/laptops/ /switches/routers),
    Microsoft Exchange, Office 365 en andere diverse Microsoft producten
  • Je bent zelfstandig, proactief, flexibel, initiatiefrijk, resultaat- en oplossingsgericht
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift

 

Wat bieden wij jou?
  • Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een groeiende organisatie
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en verdere scholing
  • Laptop / telefoon van de zaak
  • 25 vakantiedagen
  • Pensioenopbouw
  • Heerlijke koffie om de dag mee te starten
  • Elke donderdag Lunch
  • Elke vrijdag een gezellige vrijdagmiddagborrel
Telefoonnummer
010-8909220
Mail
sbm@sparta-rotterdam.nl

Solliciteer direct

Vacature plaats: ICT Helpdesk medewerker

Bedankt voor het insturen van je sollicitatie. We nemen binnenkort contact met je op.!

Aantal uur
40 uur per week
Branche
ICT
Vacature plaats
Naaldwijk
Gepubliceerd op
06 februari 2020
PDF downloaden