fbpx
Home » VNOM nieuwe co-sponsor Sparta Rotterdam

VNOM nieuwe co-sponsor Sparta Rotterdam

19 juni 2019 - 15:24

VNOM is de nieuwe co-sponsor van Sparta Rotterdam in het seizoen 2019-2020. Het logo van de bemiddelaar in de techniek prijkt vanaf dit seizoen aan de onderzijde van de rug van de wedstrijdshirts van Sparta Rotterdam en haar jeugdopleiding. Tevens ontvangen zij gedurende het seizoen in een eigen Business Loge relaties op wedstrijddagen.

Algemeen Directeur Jos Tunderman is trots dat hij met zijn onderneming op het wedstrijdshirt van Sparta Rotterdam gaat staan: ‘In 2009 ben ik VNOM zelf gestart en ieder jaar zijn wij vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam gegroeid. In totaal werken er nu dagelijks 750 medewerkers voor VNOM en zijn er ambitieuze groeiplannen, mede vertaald in onze recent geopende vestiging in Utrecht. Naast mijn grote affiniteit met Sparta Rotterdam zien wij dit zakelijk als een perfect moment om in te stappen als shirtsponsor en zo landelijke naamsbekendheid te genereren en daarnaast relaties te ontvangen in onze Business Loge.’

Dave van der Meer, commercieel manager van Sparta Rotterdam, is gelukkig met het vastleggen van VNOM als co-sponsor. ‘Wij hebben de groei van VNOM de afgelopen seizoenen van dichtbij mogen meemaken als lid van de Sparta Rotterdam Business Club. Het pakket van Business Seats werd in deze periode al verrijkt met LED-boarding en gezien deze geschiedenis is de stap naar het co-sponsorschap een erg mooi en passend vervolg. VNOM is zo een mooi voorbeeld van hoe een sponsorship bij Sparta Rotterdam kan lonen en wij kijken ernaar uit komend seizoen een nieuw vervolg te geven aan deze samenwerking.’

Over VNOM

VNOM is gespecialiseerd in het bemiddelen van vaklieden in de techniek en bouw. VNOM werkt sinds 2009 met een specialistisch team die de taal spreekt van vaklieden én van de opdrachtgevers in de elektrotechniek, installatietechniek, werktuigbouwkunde, bouw, schilders- en office-branche om zo de perfecte match te creëren tussen de kandidaat en opdrachtgever. Dit doet VNOM onder andere met een vooruitstrevende online recruitmentstrategie, waarmee het bedrijf de Recruitment Tech Award 2018 heeft gewonnen.

VNOM gaat voor landelijke dekking. Naast het hoofdkantoor in Rotterdam, heeft VNOM een vestiging geopend in Utrecht. Sinds 2018 maakt VNOM deel uit van de Covebo Uitzendgroep. Dagelijks zenden zij gezamenlijk 8.000 werknemers uit in uiteenlopende branches.

Foto’s: Awé Krijger