fbpx
Home » Veelgestelde vragen bij seizoenkaartverkoop

Veelgestelde vragen bij seizoenkaartverkoop

Ik heb mijn seizoenkaart nog niet ontvangen

Heb je jouw seizoenkaart (online) verlengd? Wacht nog tot eind juni. Mocht je de seizoenkaart dan nog niet ontvangen hebben, neem dan contact op met ticketing@sparta-rotterdam.nl
Vermeld in de mail a.u.b. uw klantnummer, volledige naam en geboortedatum.

Heb je een nieuwe seizoenkaart gekocht? Het versturen van de seizoenkaart kan tot twee werkweken duren nadat de bevestiging is ontvangen. Mocht je de seizoenkaart dan nog niet ontvangen hebben, neem dan contact op met ticketing@sparta-rotterdam.nl
Vermeld in de mail a.u.b. uw klantnummer, volledige naam en geboortedatum.

Seizoenkaart Denis Neville

Het is niet meer mogelijk om seizoenkaarten voor Denis Neville tribune aan te schaffen aangezien deze uitverkocht is.

Kan ik op een wachtlijst komen te staan voor een seizoenkaart 23/24?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik ook mijn halve seizoenkaart of end of seasoncard verlengen en omzetten naar een seizoenkaart voor 2023-2024?

Ja, ook deze kun je verlengen en omzetten naar een seizoenkaart. Dezelfde stappen gelden als voor de reguliere seizoenkaarten.

Is het mogelijk om nieuwe of extra seizoenkaarten te kopen?

Vanaf 10 juni gaan de niet-verlengde seizoenkaarten in de verkoop.

Update: Het is momenteel alleen nog mogelijk om seizoenkaarten te kopen voor vak 1A en 1B.
Hoe kan ik mijn seizoenkaart verlengen?

Vanaf 1 april is het mogelijk om gemakkelijk en snel via www.spartakaartje.nl je seizoenkaart te verlengen. Direct verlengen? Klik hier. Je kan natuurlijk ook langs komen in de Sparta Fanshop*. Neem je legitimatie en huidige seizoenkaart of deze brief mee. Klik hier voor de actuele openingstijden van de Sparta Fanshop.

Gezinskaarten kunnen alleen in de Sparta Fanshop verlengt worden.

*Je seizoenkaart verlengen in de Fanshop op een wedstrijddag is niet mogelijk.

Let op:
Het kan de eerste dagen druk zijn in de Fanshop. Je hoeft niet gelijk in de eerste dagen langs te komen. Je hebt tot en met dinsdag 6 juni 17:00 uur om jouw eigen plaats te kopen.

Krijg je nog iets extra’s bij bestelling van de seizoenkaart?

Ja, bij bestelling van de seizoenkaart ontvang je een klein presentje ter gelegenheid van het 135-jarig bestaan.

Hoe werkt de 10-wedstrijden-garantie?

Gelukkig zijn volle stadions weer toegestaan. Echter kunnen we helaas geen garanties geven voor het volledige voetbalseizoen 2023-2024. Daarom ga je bij de aanschaf van jouw seizoenkaart ermee akkoord dat er geen restitutie is als je tien wedstrijden (Eredivisie en KNVB Beker t/m 1/16e finale) kan bezoeken. Mocht dit onverhoopt, door coronamaatregelen opgelegd door de overheid, niet mogelijk zijn geweest, ontvang je aan het eind van het seizoen een voucher van 40% van de prijs van de seizoenkaart. Deze voucher kan uitsluitend gebruikt worden voor de aanschaf van een seizoenkaart 2024-2025 of voor merchandise.

Wanneer komen de niet-verlengde plaatsen beschikbaar?

De niet-verlengde seizoenkaarten komen zaterdag 10 juni 11:00 uur in de verkoop. Deze kunnen t.z.t. zowel online via www.spartakaartje.nl als in de Sparta Fanshop gekocht worden.

Update: Het is momenteel alleen nog mogelijk om seizoenkaarten te kopen voor vak 1A en 1B.
Tot wanneer is mijn eigen plaats gereserveerd?

Jouw huidige plaats is gereserveerd tot en met dinsdag 6 juni 17:00 uur. Vanaf zaterdag 10 juni start de verkoop van de niet-verlengde plaatsen.

Wat heb ik nodig om mijn seizoenkaart te verlengen in de Sparta Fanshop?

Met de verzonden brief voor de seizoenkaartverlenging of jouw huidige seizoenkaart kan je terecht in de Sparta Fanshop. Belangrijk is wel om jouw gegevens goed te controleren en aan te vullen waar mogelijk. Wij verzoeken je om (een kopie van) je legitimatiebewijs mee te nemen. 

Hoe verleng ik mijn seizoenkaart op www.spartakaartje.nl?

1. Log in met jouw klantnummer en wachtwoord
2. Klik op jouw eigen naam rechtsboven
3. Klik op het tabblad Seizoenkaarten
4. Klik op Verlengen

Vervolgens klik je op ‘verder gaan met bestelling’ en doorloop het betalingsproces. Na betaling ontvang je per e-mail een bevestiging.

Let op: Lukt het inloggen met jouw klantnummer niet, maak geen nieuw account aan, maar stuur een e-mail met jouw gegevens naar ticketing@sparta-rotterdam.nl

Welke tarieven gelden voor de seizoenkaarten komend seizoen?

Ik bestel mijn seizoenkaart online, maar het systeem loopt vast. Wat moet ik doen?

Mocht er iets misgaan tijdens het bestelproces, dan kan dat meerdere oorzaken hebben. Houd er rekening mee dat het systeem de bestelling 30 minuten in het winkelwagentje vasthoudt, voordat jij de reservering weer kan zien en het opnieuw kan proberen. Mocht dit wederom niet lukken, dan kan je het beste contact opnemen via ticketing@sparta-rotterdam.nl Vermeld in een e-mail jouw klantnummer, NAW-gegevens en tegen welk probleem je aanloopt.

Is er een mogelijkheid om mijn seizoenkaart via incasso of in termijnen te betalen?

Allebei de opties zijn helaas niet mogelijk.

Vanaf welke geboortedatum geldt de 66+-prijs?

De prijs voor 66+’ers geldt voor supporters die op 1 juli 2023 66 jaar of ouder zijn. Voorbeeld: Ben je geboren op 3 juli 1957, dan ben je op 1 juli nog 65 jaar en kom je niet in aanmerking voor het 66+ tarief. Dit jaar is het 66+ tarief en in 2024 zal deze nog eenmalig verhoogd worden naar 67+.

Is het mogelijk om te veranderen van tribune?

Dit is helaas niet mogelijk aangezien zowel de Denis Neville-, Bok de Korver- als Kasteeltribune uitverkocht is.

Tot welke wedstijden biedt mijn seizoenkaart toegang?

Je seizoenkaart geeft toegang tot alle 17 thuiswedstrijden van de Eredivisie en de thuisduels tot en met de 1/16 finale van de KNVB-beker.

Kan ik met een seizoenkaart extra kaarten bijkopen voor thuiswedstrijden?

Het is mogelijk om met een seizoenkaart losse kaarten bij te kopen. Vanwege het aantal verkochte seizoenkaarten zal de verkoop van losse kaarten echter zeer beperkt zijn.
Ook voor uitwedstrijden kunnen kaarten (indien beschikbaar) gekocht worden.

Kan ik mijn seizoenkaart(en) nog annuleren, nadat ik deze besteld heb?

Het is niet mogelijk om jouw bestelde seizoenkaart te annuleren. Zodra je de seizoenkaart bestelt, ga je een overeenkomst aan met Sparta. Deze overeenkomst is niet tussentijds op te zeggen.

Is het mogelijk om een factuur te ontvangen voor de bestelling van mijn seizoenkaart(en)?

Helaas is dit niet mogelijk.

Ik wil een gezinskaart bestellen. Waar kan ik dat doen?

Momenteel is het niet mogelijk om een gezinskaart te bestellen. De Bok de Korver tribune is uitverkocht.

Ik heb een seizoenkaart gekocht met 66+ of 0 t/m 18 jaar tarief. Kunnen andere personen ook gebruik maken van deze seizoenkaart?

Een seizoenkaart tegen een lager tarief (66+ of 0 t/m 18 jaar) geeft alleen toegang voor personen uit de desbetreffende leeftijdsgroep. Een persoon die niet in deze categorie valt kan hier geen gebruik van maken.

Kan ik mijn seizoenkaart na dinsdag 6 juni nog verlengen?

Alle reserveringen verlopen op dinsdag 6 juni om 17:00 uur. Het kan dus zijn dat je stoel na deze datum niet meer beschikbaar is. De vrijgekomen plaatsen komen vanaf zaterdag 10 juni in de verkoop. 

Is het mogelijk om een seizoenkaart aan te schaffen voor iemand anders?

Op 10 juni komen de niet-verlengde seizoenkaarten in de verkoop. Vanaf dit moment is het mogelijk om in de Sparta Fanshop voor iemand anders aan te schaffen. Belangrijk daarbij is wel om een (kopie) legitimatiebewijs mee te nemen, voor wie de seizoenkaart bestemd is.

Is het mogelijk om een parkeerkaart te kopen?

Het is helaas niet mogelijk om een parkeerkaart te kopen.

Kan ik een MiVa-seizoenkaart kopen?

Op dit moment is er een wachtlijst voor een MiVa-seizoenkaart i.v.m. de beperkte capaciteit. Wil je op de wachtlijst komen, mail dan naar ticketing@sparta-rotterdam.nl