fbpx
Home » Veelgestelde vragen bij seizoenkaartverkoop

Veelgestelde vragen bij seizoenkaartverkoop

Kan ik een nieuwe Denis Neville-seizoenkaart aanschaffen?

Er zijn tot en met 1 juli geen seizoenkaarten meer beschikbaar op de Denis Neville-tribune voor nieuwe seizoenkaarthouders. Supporters die nog moeten verlengen op de Denis Neville-tribune kunnen dit t/m 28 juni doen. Vanaf 2 juli gaan de niet-verlengde plaatsen in de verkoop.

Hoe kan ik mijn seizoenkaart verlengen?

Het is mogelijk om jouw seizoenkaart online te verlengen via www.spartakaartje.nl vanaf donderdag 19 mei 2022, 10:00 uur. Ook is het mogelijk om jouw seizoenkaart te verlengen in de Sparta Fanshop. De actuele openingstijden van de Sparta Fanshop zijn te vinden op www.spartafanshop.nl/openingstijden

Let op:
Het kan de eerste dagen druk zijn in de Fanshop. Je hoeft niet gelijk in de eerste dagen langs te komen. Je hebt tot en met dinsdag 28 juni om jouw eigen plaats te kopen.

Ik hoor dat je een puzzel krijgt bij bestelling van de seizoenkaart?

Dat klopt. De puzzels krijg je, evenals je seizoenkaart, direct mee als je hem betaald in de Sparta Fanshop. Mocht je jouw seizoenkaart online bestellen dan krijg je een afhaalbewijs opgestuurd tegelijkertijd met je bestelde seizoenkaart

Hoe werkt de 10 wedstrijden garantie?

Gelukkig zijn volle stadions sinds een aantal maanden weer toegestaan. De vooruitzichten zijn dus goed. Echter kunnen we helaas geen garanties geven voor het volledige voetbalseizoen 2022-2023. Daarom ga je bij de aanschaf van jouw seizoenkaart ermee akkoord dat er geen restitutie is als je tien wedstrijden (Eredivisie en KNVB Beker t/m 1/16e finale) kan bezoeken. Mocht dit onverhoopt, door coronamaatregelen opgelegd door de overheid, niet mogelijk zijn geweest, ontvang je aan het eind van het seizoen een voucher van 40% van de prijs van de seizoenkaart. Deze voucher kan uitsluitend gebruikt worden voor de aanschaf van een seizoenkaart 2023-2024 of voor merchandise.

Wanneer komen de niet-verlengde plaatsen beschikbaar?

Zaterdag 2 juli om 11:00 uur. Deze kunnen t.z.t. zowel online via www.spartakaartje.nl als in de Sparta Fanshop gekocht worden.

Tot wanneer is mijn eigen plaats gereserveerd?

Jouw huidige plaats is gereserveerd tot en met dinsdag 28 juni. Vanaf zaterdag 2 juli start de verkoop van de niet- verlengde plaatsen.

Wat heb ik nodig om mijn seizoenkaart te verlengen in de Sparta Fanshop?

Met de verzonden brief voor de seizoenkaartverlenging kan je terecht in de Sparta Fanshop. Belangrijk is wel om jouw gegevens goed te controleren en aan te vullen waar mogelijk.

Hoe verleng ik mijn seizoenkaart op www.spartakaartje.nl?

1. Log in met jouw klantnummer en wachtwoord
2. Klik op jouw eigen naam rechtsboven
3. Klik op het tabblad Seizoenkaarten
4. Klik op Verlengen

Vervolgens klik je op ‘verder gaan met bestelling’ en doorloop het betalingsproces. Na betaling ontvang je per e-mail een bevestiging.

Let op: Lukt het inloggen met jouw klantnummer niet, maak geen nieuw account aan, maar stuur een e-mail met jouw gegevens naar ticketing@sparta-rotterdam.nl

Is het mogelijk om extra of nieuwe seizoenkaarten te kopen?

Het is mogelijk om extra of nieuwe seizoenkaarten te kopen. Echter geldt dan wel dat de keuze beperkt is, omdat veel seizoenkaarthouders tot en met dinsdag 28 juni hun eigen plaats mogen verlengen. Vanaf de start van de verkoop zijn de volgende plaatsen
beschikbaar:
- 250 Denis Neville-tribune plaatsen (UITVERKOCHT) Vanaf zaterdag 2 juli gaan de niet-verlengde plaatsen van de Denis Neville-tribune in de verkoop. Voorlopig dus niet mogelijk om nieuwe Denis Neville-plaatsen aan te schaffen.
- Kasteeltribune vooral beschikbare plekken op
vak 23 en 24A/B.
- Tonny van Ede-tribune vooral beschikbare
plekken op vak 1A/B en beperkt op vak 2.
- 250 Bok de Korver-tribune plaatsen

Welke tarieven gelden voor de seizoenkaarten komend seizoen?

Ik bestel mijn seizoenkaart online, maar het systeem loopt vast. Wat moet ik doen?

Mocht er iets misgaan tijdens het bestelproces, dan kan dat meerdere oorzaken hebben. Houd er rekening mee dat het systeem de bestelling 30 minuten in het winkelwagentje vasthoudt, voordat jij de reservering weer kan zien en het opnieuw kan proberen. Mocht dit wederom niet lukken, dan kan je het beste contact opnemen via ticketing@sparta-rotterdam.nl Vermeld in een e-mail jouw klantnummer, NAW-gegevens en tegen welk probleem je aanloopt.

Is er een mogelijkheid om mijn seizoenkaart via incasso of in termijnen te betalen?

Allebei de opties zijn helaas niet mogelijk.

Vanaf welke geboortedatum geldt de 66+-prijs?

De prijs voor 66+’ers geldt voor supporters die op 1 juli 2022 66 jaar of ouder zijn. Voorbeeld: Ben je geboren op 3 juli 1956, dan ben je op 1 juli nog 65 jaar en kom je niet in aanmerking voor het 66+tarief. Dit jaar is het 66+ tarief en in 2024 zal deze nog eenmalig verhoogd worden naar 67+.

Is het mogelijk om te veranderen van tribune?

Dat is mogelijk, echter is er wel beperkte beschikbaarheid. Dit kan het beste geregeld worden in de Sparta Fanshop. Bekijk de openingstijden van de Sparta Fanshop op www.spartafanshop.nl/openingstijden

Tot welke wedstijden biedt mijn seizoenkaart toegang?

In principe geeft je seizoenkaart toegang tot alle 17 thuiswedstrijden van de Eredivisie en de thuisduels tot en met de 1/16 finale van de KNVB-beker.

Kan ik met een seizoenkaart extra kaarten bijkopen voor thuiswedstrijden?

Ja, dat is mogelijk. Ook voor uitwedstrijden kunnen kaarten (indien beschikbaar) gekocht worden.

Kan ik mijn seizoenkaart(en) nog annuleren, nadat ik deze besteld heb?

Het is niet mogelijk om jouw bestelde seizoenkaart te annuleren. Zodra je de seizoenkaart bestelt, ga je een overeenkomst aan met Sparta. Deze overeenkomst is niet tussentijds op te zeggen.

Is het mogelijk om een factuur te ontvangen voor de bestelling van mijn seizoenkaart(en)?

Helaas is dit niet mogelijk.

Ik wil een gezinskaart bestellen. Waar kan ik dat doen?

Een gezinskaart bestellen is uitsluitend mogelijk in de Sparta Fanshop. *Gezinskaarten bevinden zich op de Bok de Korver-tribune. Belangrijk is om van alle gezinsleden een kopie legitimatiebewijs mee te nemen. Online een gezinskaart bestellen is helaas, vanwege het op naam zetten van meerdere kaarten aan andere personen, niet mogelijk.

*Mocht je niet in staat zijn om langs te komen in de Fanshop voor jouw gezinskaart mail dan naar ticketing@sparta-rotterdam.nl voor een alternatief

Ik heb een seizoenkaart gekocht met 66+ of 0 t/m 18 jaar tarief. Kunnen andere personen ook gebruik maken van deze seizoenkaart?

Een seizoenkaart tegen een lager tarief (66+ of 0 t/m 18 jaar) geeft alleen toegang voor personen uit de desbetreffende leeftijdsgroep. Een persoon die niet in deze categorie valt kan hier geen gebruik van maken.

Kan ik mijn seizoenkaart na dinsdag 28 juni nog verlengen?

Alle reserveringen verlopen om 23:59 uur op dinsdag 28 juni. Het kan dus zijn dat je stoel na deze datum niet meer beschikbaar is. Wel is het uiteraard mogelijk om een seizoenkaart aan te vragen en de vrijgekomen plaatsen vanaf zaterdag 2 juli te bekijken op www.spartakaartje.nl of in de Sparta Fanshop.

Is het mogelijk om een seizoenkaart aan te schaffen voor iemand anders?

Ja, dat is mogelijk in de Sparta Fanshop. Belangrijk daarbij is wel om een (kopie) legitimatiebewijs mee te nemen, voor wie de seizoenkaart bestemd is.

Hoe kan ik mijn seizoenkaart verlengen?

Het is mogelijk om jouw seizoenkaart online te verlengen via www.spartakaartje.nl vanaf donderdag 19 mei 2022, 10:00 uur. Ook is het mogelijk om jouw seizoenkaart te verlengen in de Sparta Fanshop. De actuele openingstijden van de Sparta Fanshop zijn te vinden op www.spartafanshop.nl/openingstijden

Let op: Het kan de eerste dagen druk zijn in de Fanshop. Je hoeft niet gelijk in de eerste dagen langs te komen. Je hebt tot en met dinsdag 28 juni om jouw eigen plaats te kopen.

Is het mogelijk om een parkeerkaart te kopen?

Het is helaas niet mogelijk om een parkeerkaart te kopen.

Kan ik een MiVa-seizoenkaart kopen?

Op dit moment is er een wachtlijst voor een MiVa-seizoenkaart i.v.m. de beperkte capaciteit.