Contact & FAQ

Stel je vraag via onderstaand formulier. We helpen je graag verder.

FAQ

Coronavirus & Sparta Clinics?
Gelukkig mogen kids trainen. Met inachtneming van alle afstand- en hygiëne maatregelen gaan de Sparta Clinics activiteiten door, zodat de kids kunnen trainen als een Sparta speler. Heb je vragen en/of opmerkingen? Mail Sparta Clinics via clinics@sparta-rotterdam.nl. Updates en ander nieuws omtrent de Sparta Clinics worden gedeeld via social media of per mail wanneer reeds is ingeschreven voor een activiteit van Sparta Clinics.

Hoe worden de groepen ingedeeld?
Sparta Clinics deelt de groepen in op basis van leeftijd, niveau en waar mogelijk wensen. Iedere groep draait door op het veld en bestaat uit 8 tot maximaal 15 spelers afhankelijk van de leeftijd en het totaal aantal aanmeldingen per activiteit.

Kunnen keepers ook meedoen aan de Sparta Clinics?
Uiteraard kunnen keepers/sters ook aanmelden voor de reguliere activiteiten. Keepers/sters zullen dan meedraaien in de oefenvormen en naast het werken aan extra voetbalskills ook het nodige keeperswerk verrichten. Sparta Clinics organiseert voor keepers speciale Keepers Masterclasses in de vakanties. Data en locaties staan in de agenda.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
De betaling kan worden voldaan door middel van iDEAL betaling. Mocht je geen gebruik kunnen maken van deze betaalmogelijkheid, mail dan naar clinics@sparta-rotterdam.nl voor informatie over een alternatieve betaalwijze.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dat?
Dit kan verschillende redenen hebben. De meest voorkomende staan hieronder beschreven:
1. De betaling is niet volledig afgerond.
2. Er is een verkeerd emailadres opgegeven.
3. De internetprovider blokkeert automatisch gegenereerde emails in je account
4. De bevestigingsmail is in de map ongewenste post terecht gekomen (met name bij @Hotmail/@Live/@Outlook)
5. Voeg clinics@sparta-rotterdam.nl toe aan je veilige afzenders

Mocht je niet zeker weten of de inschrijving volledig is, of een nieuwe bevestigingsmail willen ontvangen, mail dan naar clinics@sparta-rotterdam.nl

Zijn er kosten verbonden aan de annulering van een Sparta Clinics?
Ja, nadat een deelnemer is ingeschreven, kan je niet kosteloos annuleren. Er zullen administratie kosten worden gerekend, als er binnen 14 dagen voor aanvang van de activiteit wordt geannuleerd zonder geldige reden. Wel is het mogelijk een deelname kosteloos door te schuiven naar een eerstvolgende activiteit, zodra u vooraf een melding geeft waarom een deelnemer niet mee kan doen. De annulering dient te allen tijde, per mail naar clinics@sparta-rotterdam.nl te worden gestuurd.