fbpx

Knaken & TechAds BV

In deze rubriek delen wij good practices waarbij leden van onze Business Club elkaar via Sparta hebben gevonden.

Deze keer aandacht voor Rutger Geelen, COO bij Knaken, een Rotterdams bedrijf dat een platform biedt waar je op een toegankelijke en veilige manier in cryptocurrency kunt handelen. Daarnaast aandacht voor Eduard Nandelall, oprichter bij TechAds BV, een bedrijf uit Den Haag dat er voor zorgt dat bedrijven hun boodschap daar krijgen waar die het hardst nodig is door de inzet van de nieuwste technieken binnen o.a. Big Data en Artificial Intelligence. We blikken samen met Rutger en Eduard terug op de manier waarop hun samenwerking via Sparta tot stand kwam, wat beide partijen momenteel voor elkaar betekenen en hoe Sparta hierin betrokken wordt.

Eduard: ‘’Ik zat in het stadion en ik zag Knaken op de LED-boarding voorbij komen. Ik ben geen crypto-specialist ofzo, maar ik koop wel eens wat coins. Ik weet daarentegen wel dat het voor cryptobedrijven moeilijk kan zijn om te adverteren. Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en Knaken opgebeld.’’ Rutger vult aan: ‘’Toen Eduard belde zat hij binnen een week bij ons op kantoor. Het fijne was dat we meteen met elkaar meedachten, hoe gezamenlijk de mouwen op te stropen en ervoor te gaan.”

Dat de mouwen gezamenlijk werden opgestroopt blijkt uit het feit dat beide partijen inmiddels al spreken over een partnership. Rutger ligt toe: ‘’Wij proberen ons ecosysteem uit te breiden en daarin is het gewoon mooi als je een partner vindt binnen het Sparta business netwerk, die je daarin kan versterken. Deze verbintenis zorgt voor een relatie die veel verder gaat dan een eenmalige transactie.’’

Eduard ligt toe hoe TechAds BV & Knaken momenteel samenwerken: ‘’We zijn bezig om een online campagne uit te rollen. Daarbij willen we ons heel specifiek richten op doelgroepen die het nu of in de toekomst interessant gaan vinden om in crypto te handelen. Maar wel met alle zekerheden en veiligheden die Knaken kan bieden. Dat doen we door middel van het tonen van advertenties op diverse websites waar mensen niet omheen kunnen en opvallen met een goede call to action.’’ Rutger vult aan: ‘’Veilig en simpel zijn onze kernwoorden. Daar hoort ook een stukje educatie bij en daarom vinden we het bijvoorbeeld belangrijk om trainingen te geven. TechAds helpt ons om die trainingen en alle kennis en kunde die we op onze website hebben staan op de juiste manier en op het juiste moment onder de aandacht te brengen.’’

Beide partijen geven aan dat ze vanuit hun partnership ook continue in het belang van de club willen denken, hetgeen deze samenwerking zo passend maakt binnen de rubriek van Rood-Wit verbindt. Rutger licht dit toe: ‘’Wat wij samen doen gaat verder dan alleen maar dat wij er zelf als bedrijf beter van worden. Hoe meer Spartanen zich bij ons aanmelden, hoe meer Sparta daar van kan profiteren door middel van ons affiliates programma. Vanuit die gedachte, waarin we continue samen met Sparta en nu ook met TechAds bekijken hoe we er het meest uit kunnen halen, komt de Rood-Witte verbintenis op een perfecte manier naar boven.’’