Benefietwedstrijd levert ruim 120.000 euro op voor Hartstichting
10 mei 2016 - 00:00De 'Benefietwedstrijd voor het leven' tussen Feyenoord en
Sparta Rotterdam, die op 24 maart werd gespeeld in De Kuip, heeft een
totaalbedrag opgeleverd van € 120.602,66 voor de Hartstichting.
Mark Koevermans (commercieel directeur Feyenoord), Manfred Laros
(algemeen directeur Sparta Rotterdam) en Johan Claassen (algemeen directeur
Opel Nederland) hebben afgelopen zondag voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord
– N.E.C. een cheque met dit schitterende bedrag overhandigd aan de
Hartstichting.
Met de opbrengst van de 'Benefietwedstrijd voor het leven'
zal de Hartstichting zoveel mogelijk extra automatische externe defibrillators
(AED's) toegankelijk maken voor burgerhulpverleners. Hiervoor zullen AED's aan
de buitenzijde van een gebouw worden geplaatst en worden aangemeld bij het
reanimatie-oproepsysteem, zodat opgeroepen burgerhulpverleners onderweg naar
een slachtoffer een AED kunnen oppikken.
De opbrengst is tot stand gekomen dankzij kaartverkoop, een
sms-actie, een diner voorafgaand aan de wedstrijd en een veiling van de
wedstrijdshirts.
Feyenoord, Sparta Rotterdam, Opel en de Hartstichting
bedanken iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan de totstandkoming van
deze schitterende opbrengst
Kijk voor meer informatie over het oproepsysteem of om je
aan te melden op www.opel.nl/voorhetleven.
Manfred Laros (algemeen directeur Sparta Rotterdam), Mark Koevermans (commercieel directeur Feyenoord) en Johan Claassen (algemeen directeur Opel Nederland) overhandigen de cheque aan de Hartstichting.